“Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanafmedio oktoberzul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Julbert

Reacties

Reacties

collega's EY

je hebt al veel spannende dingen meegemaakt zien we. Vol verwachting kijken wij uit naar al die andere avonturen die je nog gaat beleven. We zijn al met de pet rond geweest voor extra fotoruimte op deze fantastische informatieve website. groetjes

Edwin de Wit

Sist ek nog een kear fuort of dwarst net mear?

Linda Schippers

Enneeuuuhhh, in januari toch via Oostenrijk!

Grietje

Julbert en Gerda, ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier toe. Ben benieuwd naar de reisverhalen.
Enne Julbert, morgen goed je best doen!

Aukje

Een hele goede reis en ben nu al nieuwschierig naar je verhalen

David en Renske

Super dast statistiek helle hest! Gefeliciteerd! Succes mei fleanen moarn en geniet fan dien reis!

Sjuul

Hallo mensjes!
Zojuist nog afscheid mogen nemen van jullie onder het genot van een zalig slokje Hertog Jan! Maar zal voorlopig de laatste x zijn voordat ik jullie weer zie.
Goeie reis morgen en probeer genoeg groente en fruit te eten. Want met 2 ons groente en 2 ons fruit, hou je het elke dag langer uit.
Kusje van mij

Jan Kuit

Hoi Julbert,

Veel plezier tijdens je trip! Enjoy!

Groeten uit De Knipe,
Jan

Jantina Bergsma

Hoi Julbert,

Enjoy your trip. We lezen de verhalen wel.

Groet,
Jantina

Het Giant-team

Julbert en Gerda,

vanuit het zeer zonnige Lelystad met gesloten luxaflex wensen we jouw een zeer goede trip toe (inmiddels volgens mij al in the air) en een behouden vaart!!

Groetnis fan iedereen hier.

Cornelieke

Reis van je leven Gerda, WAUW
Foto's zijn ook prachtig:) Geniet ervan en we hebben heel wat bij te praten als je terug bent!

liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!