“Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

Eerst blog, bijna weg!

Haaaii,

Jaja het is zover: de eerste blog en het laatste nachtje in NL!

En we zijn er heeeelemaal klaar voor:Vorige week hebben we beide de scriptie behaald en dinsdag is Julbert op de valreep nog even geslaagd voor zijn toets STATISTIEK, en daarmee ook helemaal klaar TOP! Verder zijn we erg blij dat we weg kunnen van het oerhollandse weer :D (en het oerhollandse ouderwetse zeiken daarover, behalve de NS dan want die zietal die blaadjes en sneeuw als een prachtexcuus;,) )

Morgen om half 10 vliegen we naar Bangkok (via Geneve en Qatar:u weet wel dat landje wat in 2022 het WK wat wij Nederlandersgaan winnen organiseert, we zullen het promoten;)). Om 2:45 Nederlandse tijd komen we aan op Suvarnabuhmi Airport, het is daar dan 7:45 (voor de niet zo snelle rekenaar: het is in Thailanddusvijf uur later dan in NL).

Zaterdag hebben we een fantastisch afscheidsfeest gehad (mede mogelijk gemaakt door Partyservice van der Zee). Iedereen heeft iets LIEFS EN SERIEUSkunnen schrijven in ons boekje en we zullen dat morgen tijdens ons 17.5 uur durende reis terug gaan lezen, we zijn heel benieuwd (zal wel ff zoeken zijn naar de elementen lief en serieus).

Lieve groetjes,

Julbert en Gerda (vanuit NL)

Klaas

Nou ik wens jullie nogmaals een fantastische reis toe!
Zo heb ik iig een berichtje achtergelaten, kunnen jullie ook niet zeggen dat jullie niks van me gehoord hebben! :-P
Veel plezier!
Tut voor jullie beide!

J¤anne

Flup en Boelie!

Hele goede reis en have fun. Tjerk en ik hadden de eer om jullie als allerlaatste nog even een kopje koffie te drinken met jullie en een dikke knuffel en een tut geven op Schiphol!

Geniet en pas goed op elkaar!

Liefs Joan

Rigt

pppfff, hij is weg! Even bijkomen van alle afscheidsborrels :P

theun B

Regen in Arum???? En hoe is het in Bangkok?
Volgens mij komen jullie van de regen in de ...stortregen!
Nog gefeliciteerd met statistiek. Alles op het nippertje en dan ook nog gehaald. Komt vast door al die bijlessen van mij........
groeten

renske hovsepian

Lieve mensen
hoe gaat het er mee
Vol verwachting klopt mijn hart
Dat alles maar goed zal verlopen
Heel veel liefs
je tante

Nico en Minke

Julbert en Gerda, jullie waren al gevlogen zonder dat wij het wisten, jammer want dan hadden we gedag kunnen zeggen. Wij wensen jullie een hele mooie tijd toe,geniet er van! Ook gefeliciteerd met het behalen van de scriptie en voor Julbert ook nog statistiek !
Een groet van Nico en Minke Bouwhuijsen

Gerrit en Monique

Hallo Julbert en Gerda,

Veel plezier met jullie reis!
Pas goed op elkaar.

Een dikke kus uit Sexbierum

Bianca Visser

Hoi Julbert en Gerda,

Fijn dat jullie het er zo naar jullie zin hebben, heerlijk hoor. Leuk om jullie reisverhalen te lezen, zie alles al helemaal voor me, een beetje chillen onder werktijd is ook niet verkeerd ;). Lekker genieten en heel veel plezier!!

Groetjes Bianca Visser

Nynke (en Harmen)

Hee neefje (en Gerda)

Ik heb ook ontdekt dat jullie een site hebben haha! Super om even te lezen en de foto's te zien, we zijn totaal niet jaloers. Dat scheelt tijdens het lezen..

Heb snel weer ff wat te zien, want wat een ervaring zeg!
Have fun en gedraag je!

Tut fan us

Joke T

Hallo Julbert en Gerda,

Super om jullie verhalen te lezen, geniet ervan.

groetjes Joke.

Geartsje Felkers

Gelukkig dat jullie niet al te veel last hebben gehad vande overstromingen, want steeds als ik iets over de wateroverlast in Tialand in het nieuws hoorde of zag moest ik natuurlijk wel even aan jullie denken. Vrijdag gaat Gerda haar beppe naar het ziekenhuis voor de nie operatie!